21 February 2010

like this like that> ayee lagu untuk kau

maybe tajuk post takde kene mengena kot dengan ape aku nak kata..tapi kan for this time aku setuju dengan dilamer when tak suke orang cakap "aku buzy la"..

hahahhh,,apsal ntah..btol la dila kate when orang tu buzy nampak sangat macam dia da takde mase untuk kite kan..eh apsal aku ni

nanti..start tu mule la aku dah serba salah nak tegor orang tu..takot jadik bende lain pulak kan..tapi,,kalau tak tego nanti ungkit ungkit pulak,,haishh manusia

takde kaitan dengan orang sekeliling ye..cume ter-bersetuju dengan opinion dila..bole?

aku ni da la cepat berubah hati sampi bole menyakitkan hati orang lain..itu la faeqa..tp aku berubah semua tu bersebab..heh

kadang kadang perkataan buzy tu cume alasan yang paling munasabah kot bile malas nak layan orang tertentu.aishh,,aku pernah kene ke?? ke pena buat?

ishh lantak la..

hepy birthday to ayeesha qistina...sweet 18teen..may ALLAH bless u!!
best betol bace post kau,,..bende bese slalu buat..hahaha!!

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to ayeesha
happy birthday to you

p/s: anggapla mcm siti nurhaliza yang buat show nyanyikan untuk kau