18 February 2010

mimpi HAHA

oke..maybe post kali ni special untuk HAHA..

-nak tau tak..malam tadi aku mimpi kau..maybe sebab dah lame sangat tak ber-ym dengan kau and maybe aku dah mula rindu gilaa kat kau..

-aku dah lama gila tak tau citer pasal kau ekk..ko boleh bangge tau sebab aku mimpi kau malam tadi..bukan calang calang orang aku boleh mimpi sesuka hati(ceh,orang tak harap la weh)

-aku mimpi dapat jumpa kau..lepastu kita pergi shopping..aku tak ingat sangat tempat tu kat mane..maybe cume kat asrama kot sebab aku cume nampak ade tangga jek..ape yang kita beli aku pon tak tau la..

-pastu kite borak borak..as usual aku tak dapat tangkap ape yang kite borak kan..hehhhe..pastu hilang gitu jek..haishh

-then,aku sedar..fuh,,nasib bek tak mimpi ngeri kan pasal kau.hahahaha..

-HAHA,,nanti kalau ade time kite ym okey..

-aku tak tau nape internet rumah aku cume bole gune siang jek..so, pagi pagi bute jek aku bole online sebab malam dah tak boleh..pastu.time orang lain clear gila..hoi! kau benci samgat ke kat aku hah?? (emo dengan internet ja)

-ker,,dia nak balas dendam sebab aku dulu asek guna sampai pagi??huh..??!!!



.: baju biru itu HAHA