28 February 2010

P is mine

alhamdulillah..hari ni aku lulus mase test JPJ tadi..aishh,,cube la rase camna debar die mase kat dalam kete duduk sebelah JPJ yang muke duh gile serius lah..tapi nasib baik aku masih bole manis manis kan muke buat buat tak nampak muke die cam serius.hahhaha,,

alhamdulillah jugak when aku lepas bukit yang memang aku anti takpon bukit tu yang anti ngan aku ke selama ni..harini aku bole buat even sebelom ni cam hape..

pastu,,bile dah lepas bukit terus lega je and buat sume ngan muke slumber..

thanx kat cikgu fairuz walaupon agak tension mase ajar aku (ha ha ha) tapi arini masih support aku cam bese..cikgu md noor pon muke cam nak senyum ngan tak(cover depan aku) when aku cakap kat dia aku lulus..tahniah kate dia..dengar tuu!!

ain and farra memang supporter terbaik sampai aku bersemangat and kurang rase takot..terima kasih ye kawan!!

balik ja abah ambik and terus pegi minum..hahaha,,tak sia sia la takde selera pagi tadi sebab takott..pastu tak lena tido malam tadi..punye la risau kan.huhu..:)

oh rase rindu pulak kat cikgu mad noor..hahahahaha:D..tu la lain kali jangan garang garang ngan saye..hahaha

pasni tak payah la aku main kat bukit WAMUDA lagi..alhamdulillah:)