09 March 2010

aku dah delete

sorry rasenye tak patot aku tulis camtu,,aku dah delete dah..yang sempat bace rezeki korang kot..hahaha..

layanla sangat emo aku tu

eh esok amek result ehh esok la pegi jb..esok pegi jb esok pegi jb esok pegi jb esok pegi jb esok pegi jb ( eh apsal kau ni sawan nak dapat result)

untuk makluman aku takkan tayang result aku secare terang terangan..sape yang nak tau ask me for personal....pheewwww...hahahahahaha..

ceh macam ramai sangat jek nak tanya.hahaha;)

emm.,,camne nak cakap ekk..itulah takdir..itulah usaha kau mase spm aritu..dah nampak kan?? kalau dapat result dah tak bole nak nangis ke hape kan..terimalah eh

untuk kawan smt azizah jumpa esokk..korang pegi pukol bape ekk?? pakai baju ape??

ceh buat buat tak tau padahal cikgu dah kate kat facebook tak bole pakai jeans..gila lahh wakk!! yang perempuan pakaian sopan menutup aurat:)

oke..jumpa lah korang esok..JB here i come!! hahahahaha:D

.: inilah sekolah aku dan kawan kawan!!