29 March 2010

dear HAHA sayang

first of all,, aku nak mintak maaf banyak banyak sangat dekat kau..sebab kite dah tak macam dulu lagi..(ceh,,macam hape tah)

aku bukan ape..walaupon aku ni bukan wanita yang ber-career macam kau takpon orang melayu kate bekerjaya lah kan aku tak tau nape aku buzy lah macam keje warong..

bukan nak kate less time untuk online..tapi bile aku online jarang dapat tengok ko online jugakk sayang(heh,,dah la faeqa,cam ape aku tengok ni),,

lagipon semenjak due ni jugak mood aku kureng stabil..so,,takot bile online nanti ter-mencarut tah hape2..ni aku cube control ni untuk kau..sile terharu okey!!:)

kau jangan la think negative pasal aku ke hape ea..ko jangan ingat kalau aku tak mesej kau aku lupe dekat kau pulakk..ko jangan ingat bile ko hantar mesej good night then aku tak balas ko kate aku ape pulak ea..biasenye aku dah tido lah..malam tadi aku baru balik dari selayang,,tu yang penat tu.mesej masok pon tak sedar (membadak)..then dah lame tak chat kan???

so,( soalan wajib) how's ur driving class?? bile nak test ni? jangan cakap kat aku ko dah boring..sile cari alasan lain..lepastu,,kerja camna? lu bilang aritu mau berhenti gitu? lepastu,,sihat tak?? lepastu ade problem tak?? lepastu aku lagiiiiiiiiiii rinnnnddddduuuuuuuuuuuu kauuuuu bebeh!!!!!!

aku sedih aritu korang dapat gather tapi aku tak boleh..aku jeles lah!! (ikhlas cakap)..muahahah.camne nak cakap lagi..'baik-baik sayang'.aku pon suke lagu tu..

take care of yourself:D
ade problem jangan simpan

dah la..nak cakap ni
*good night!!
*imy
*fly
*s.a.r.a always:)