18 March 2010

holiday ini

kali ni aku ade mood yang sangat baik nak update blog lahh!! best tau..pegi jalan jalan..penat sangat.tapi tu yang buat aku enjoy walaupun having cough and flu bile balik..tapi puas lah dapat jalan..bertolak hari ahad haritu and balik semalam..
.: biasela aku mesti snap sebelum pegi:)

.: berhenti dulu rehat kat dengkil
.: kesian tukang snap takde

.: kesian..uploadlah!!!

.: budak ni memang aku nak jumpa!!

.:oke..dah sampai perlis:)
tapi tengokla jauh lagi tuu..da la jalan cam lengang gila wak!!

.: SELAMAT DATANG ke perlis:)
tengok tu takde kete lain pon

.: padi takde..kering memang panas gila..

.: muka suci kat tempat orang..weheee;)

.: nampak tak aku jumpa sape tu??
tak caye?? tengok ni..

.: pedulikan aku gemokk..
caye tak??
.: mak aku pulak ni..

.: gamba lah pulak dengan pengantin

.: PADANG BESAR PERLIS

.: beli jeruk kat pulau pinang

.: makan strawberry dekat cameron pulak

.: cehhhhh...!!!!!

.: turun dah..dekat putrajaya..
bye..bye..

aku selesema
aku batuk..!!!
tekak tak sedap
tapi selera masih ade..yeeaayyy!!