30 March 2010

pengakuan ikhlas

kat sini aku nak bagitau sume yang aku sebenanye aku ni suke tengok cerita na o mei..apsal tah..kadang kadang cam geli jugakk..tapi,,ntah ar..aku suke..apekah??

lagu dalam citer tu banyak best best..so,untuk pengetahuan umum aku dah pon dapat lagu lagu dalam citer tu dan aku dah download dan yang harunye aku dah siap bluetooth kat phone dan harunye lagi wajib dengar sebelom aku tido..apekah ini??

der,,!aku tak layan cite cite macam tasbih cinta(maaf bagi tukang layan citer tu hikhiks=.=)..sebab tu asal tengah hari je aku online..busan der bile dok umah jadik cam anak tunggal..haduihh..

lepastu lagi satu cerite ni aliff firdaus,,wa tak paham betol citer ni..asal mak si aliff tu..padahal isteri imam..tapi asek nak marah marah anak orang..yang terbaru ni iklan si dira tu dah jadik menantu dia pon masih nak benci lagi..ini ke adat orang melayu?? wa dah mule emosional:D.apekah?? (lagi)

tapi citer asmaradana wa layan jugakk..walaupon si zizah tu cam lembek tapi tak la lambat sangat jalan cite dia..wa memang suke shaheizy sam..tak tau la nape bile dia rambot pendek makin comel..muahahah...wa dah gatal!!lagipon aunty die tu jadik jahat pon wa suke..sebab muke dia tak jahat..lagi satu bapak dia tegas la..

eh..dah la..wa nak stop!!

wa nak tido..gud nite world!!:)