14 April 2010

esok kau taulah!

hum,,oke..bile kite excited sangat ape yang kite rancang sume hape tu x dapat kott kan..macam tulah..petang isnin dalam pukul 5 mak balik keje..then (sesi berdialog)

aku: mak fe'qa pegi jb dulu eh..nanti kawan ikot balik

mak: dah kalau macam tu tak payah.nanti pegi sorang tah macam mane nanti..

oke,,itu jek and aku malas nak cakap panjang and hum terus mesej haha,,then macam yang haha cakap dalam blog tu..tak ROCK ar makcik ni..gitu beb..ok balik semula then haha kate lagi tak pe ko tunggu je la aku datang rumah kau..

oke aku tunggu! tapi segamat takde wayang,takde mall takde papelah..ahahha..aku ajak ko pegi JAKEL eh..hahah,,,bia ko jadik mak mak sikit beli kain untuk mak kau,akak kau,mak cik kau..hahaha..pastu nanti aku bawak ko pegi ROCK GARDEN..kat situ kite bole buat photoshoot walaupon camera kita tak sampai 5 ribu..:)

hurm..diorang masing masing dah eksited kan nak keluar esok..takpe..esok kau dengar lah fe'qa cite masing masing dorang update kat blog..huh,,bace lah kau..gamba dorang nanti sume boleh buat ko jelous 50 tahun..hahaha..amek kau!

takpe lah..len kali jek kau jumpe doraNg eah! bialah dorang gembire gembire esok..kepade kawan kawan sile update blog anda untuk cerite hari esok..aku nak tau jugak sbenanye!!:)



daaa...ENJOY YOUR VACATION!