22 April 2010

tahiah untuk diri sendiri :)

sebenarnye hari ni memang tak nak pon post ape ape entry..tapi bile dah malam nak jugak nak jugak!! kalau ikotkan hati nak terus tidor jek..

oke cepat cakap tahniah untuk aku sebab huh aku iron betul betul baju mak aku.maksodnye aku dah buat cop baru kat baju mak aku..keje gosok menggsosok memang aku yang buat tapi ntah nape malam ni memang nak bagi hadiah kat aku

bile dah ade cop 'cantik' kat baju mak aku alamak macamana nia?? nak bagi tau ke tak?? nak bagi tau ke tak..

oke,,slow slow jalan pegi bilik mak aku and then bile masok jek buat muke mintak simpati terus cakap...

"mak, dah hangus..!!"

"hah?! ape yang hangus??"

"baju mak"

"lah camane boleh hangus??"

"hurm,,"

"da lah,,tuka baju lain"

fuhh,,nasib baik,,kalau tak malam ni jugak aku lunyai..hahahahhh..hai seterika,,selalu aku bukak 5 ko tak panas,,tapi bile malam ni aku cube cube bukak 6 terus ko bagi hadiah kat aku ea..takpe takpe.."jasamu dikenang"..;D lainkali jangan buat lagi mcam ni ea!! :) sabar ni!



fullstop