02 April 2010

thankie aina!!

ahahaha..sebenanye bende ni yang aku tak paham..SKYPE..tolong jangan gelakkan bagi sape sape yang dah tau..hahaha

thanx aina!! terharu sangat ni..ceh,,padahal aku yang berie-rie request kat dia suruh buat post pasal skype ni..

yela..korang tau tak orang lain sume dah ade aku pon nak jugak lah! hahha..tu yang suruh aina terangkan pasal skype ni..lantak lah korang nak kate ape,,hahahah,,(asek ketawe jek faeqa):D

dy punye penerangan ringkas tapi boleh lah..aku faham..lagipon memang dah lame download dah skype tu..cume tak gheti gune..sentap!!

care-carenye!!

1. download skype kat google
2. install skype tersebut
3. sign up skype tersebut
4. u can use it as well as YM ^^
5. the awesome is.it can make video call
6. besides, voice call pn bole =)
7. t da de skype add aq eyhh..
8. pape ko x paham org putih ni membebel.just tell me oke $_$

sayang kau lebey la (-_-") (ini paling penting nih) hahaha

hah..siaplah..pasni kalau aku dah ade bende ni kepoh lah aku,,em nak wat name ape ekk..ceh dah piker dulu..nanti lah..dah buat baru boleh umumkan..ni formspring kat blog pong takde lagi..penat dila ajar tau!!

hhhaahaa..sudah! nak buat bende baru ni:)