08 May 2010

kenape alat penimbang selalu menipu???!!

salam satu MALAYSIA(!)

wee,,,oke i nak kongsi dengan u all pasal penimbang berat kat rumah i yang selalu salah! apekah?!

for sure, duduk dekat rumah dengan hanya melakukan aktiviti harian seperti biasa dengan mengeluarkan kuantiti peluh yang sedikit memang amat 'membina badan' i selama 5 bulan ni..(ayat aku macam budak u)(HE HE HE)

mentang mentang mak baru dapat penimbang baru, asal lalu je kat penimbang tu mesti nak timbang berat badan,,(HAHA) (kelakar ke faeqa??),,berat aku **kg ye(!) tapi berat aku sekarang ni same dengan berat aku mase standard 6,,bayangkan je la betapa comel dan kiut NYE aku mase tu..(tolonglah percaya) hahaha (ini tak kelakar faeqa tapi serius)

macam macam perangai orang dekat rumah ni kalau diorang tak tak puas hati dengan timbang..lagi lagi mak dengan abah..kalau kurang bacaan timbang betulah tu, tapi kalau lebih dah kate timbang tu tippu,,hahahah

kalau abah pulak siap nak tolak berat baju dengan seluar,,haihh,,kire jugak ke tu? haha,,suke hatilah,,bagosla tu nak mengamalkan GAYA HIDUP YANG SIHAT(!)

oke sudah! mulai sekarang aku akan cube untuk tidak menyalahkan alat penimbang (((;