17 May 2010

keterlaluan ke??

keterlaluan ke bile aku makan cupcake pukul 12 malam?? duhh,,sile sedapkan hati aku dengan cakap 'eh faeqa, makan kek waktu malam boleh kurus lah'..cis,,katakanlah dunia..katakanlah!!! alah cupcake je kott ;D

bukan ape,abah dapat kek sempena hari guru,,mak bagi kat aku..nah feqa sedap ni..mule mule aku biar..mule mule je..pastu mak lalu lagi cakap nape tak makan kek tu?? cisss,,,aku dalam hati JANGAN JANGAN!!!

lepastu abah pulak lalu,,eh makan lah,,abah tengok macam sedap je..bile dah kali ke-3 orang suruh makn,,aku pun apelagi amik sudu dan terussss............ahhh!!!! aku dah makan sambil tunggu gambar upload kat flickr :')

kan aku dah kate,,cupcake je..:)

dan dah habis ponn..wahhhh!!! fewwitt,,tahniah faeqa,,lepas ni jangan nak salahkan timbang ye(!) urghhh,,oke,,berhenti makan bende macam ni lepasni..dah lepasni tak buat lagi dah,,ni je..harap harap macam tu lah..euwww ^.^ !


berhenti bebel