13 May 2010

sebab tu aku tak suke babak sedih

ADAMAYA baru je habis petang tadi kan,,and baru tadi jek cerite PENUNGGU GUNUNG RAYA pon habis dah,,tapi aku tak nak cakap pasal cerite seramm tu sebab aku pon dok sorang jek ni..ngehngeh ;P..

oke,,tak malu nak mengaku ni memang tacinkk habis lah tengok cerite adamaya petang tadi..duhh,,sebab tu la aku tak suke cerite sedih,,,puas nak cover..ahahaha(kantoi kantoi)(!) bukan ape,,aku kesian je tengok muke maya tadi,,alahai,,walaupon die dah buat salah tapi tak sampai hati pulak nak marah..ececehh ,macam aku je belakon..

hahaha,,tacinkk sedunie :D

tapi overall i coment best lah! puas hati bile dani jadik gile,, HA HA HA(gelak kejam)..dan kepade adik mia sile jangan lupe untuk berlakon lagi ye..admire gile lah kat kau budak kecikk!! boleh aku tanye?? kenape muke die cung melecung sangat? oh..

ini budak amma banyak sukee :)

nasib baik dah habis cerite tu..kalau tak maybe banyak lagi konflik nye ekk?? kalau lah novel yang adam bagi dekat maya tu ade jual memang aku beli..ahahaha..ye(!) memang aku beli..yeyehh!!

okelah,,macam dah kering idea sangat dah..:)