30 July 2010

rindu sangat kat fe'qa kan?? auwwww

eiii..mengade je tajuk.

oke ape nak mule ni. kesian blog kan dah lame terasing dari hidup aku. bukan nak buang jauh jauh. tapi tolak sipi sipi je. bukan sebab ape buzy sangat.ceh macam ape je. tapi betul sekarang sangat buzy.

kalau kau orang tengok aku dekat fb ponn aku jarang online kan (fakta!!).sebab buat keje je lah ni. assignment nye lain, group discuss lain yang penting banyak lah keje. sampai aku korban mase tido. sekaang kan aku selalu tido lambat.percaye tak. kalau dulu mase awal awal masuk pukul 11 kire dah tdapat mimpi dah tapi sekarang pukul 1 pon belom lagi.

lepastu bile kat kelas mengantok. konon nak balas balik tido petang bile balik dari kelas tapi tak boleh pulak tido petang. jarang dapat tido petang KECUALI tadi. :) sebab tu aku paling suke waktu dalam makmal. sebab kat situ lah aku gila active. hahaa.kalau tak amek gambar sediakan material. memang active tau

tengah masukkan hydrochloric acid,HCl dalam volumetric flask (ayat nak over tau) pon boleh tido.haha. *pengsan*


lepastu bile dah sediakan bahan ape semua baru lah pas kat ILA lepastu ila yang serius je buat experiment. *banyak main tau kau. tapi i loiikkee CHEMISTRY. lagi-lagi experiment lah.


kenape mesti buat mata mengantuk ek.tengoklah kan da kate ila je yang serius buat experiment.yang lain tu menipu je.;P

oke.cerita ni macam nak asek nak cerita pasal mengantuk je.btw, mate memang dah mengantuk pun. tapi esok kan tak de kelas. tapi takde kelas pun ade ceramah kaunseling! saye ulang ceraamah kaunseling. eiii,,kenape diorang selalu menganggu tidur lena aku hujung minggu.duh. tak cukup minggu ni minggu depan pun ade lagi. ceh, minggu depan nak masok explorace lah mase festa sukan tu.

em.rasenye kene stop.ok. aku stop. eh ade lagi satu nak cakap. tuan pengarah polisas, saye tak larat lah berpeluh tiap tiap hari balik dari kelas lepastu takde current. janganlah catu camni lagi. tolonglah ye.

masam (?)