17 September 2010

in less than 6 hours she's gonna leave me for good :'(


dear ain.

im not so goooooooodd in writing my feelings. but nak cakap macam mana ek. kau berjaya dah. tahniah. aku bangge sangat ni jadi kawan kau. berbunga bunga hati aku sekarang. sebab tak sangka sangat kau dah nak ke jordon ohoi Jordan. tak sangka dah ni. dulu form 1 loker sebelah-sebelah. pastu form 2 and form 3 katil sebelah-sebelah pulak. how sweet that moment.

same macam ayeesha muzir jugak. aku bukan nak cerita sad sad untuk hantar kau pergi cuma nak bagi kau hepi hepi sebab kau pergi for good kan. to continue your studies nak jadi dentist.*auuww ;) aku doakan kau ye =.=

mase kite ym haritu aku tanye kau. kau tak rase berat hati ke.? tapi kau kate kalau nak kire berat hati memang dah overweight dah. boleh pecah silap silap scales tu. tapi sebab pergi nak belajar kau kuatkan jugak. aku sokong. lepastu puas aku tanye boleh kite ym tak? boleh kite skype tak? boleh kite ber-webby tak? and kau kate insyaallah. kau pon tak tau. tapi aku kate boleh.

kau pesan jangan risau. memang aku tak risau pon.series. sebab aku tahu kau kuat.yeyeahh!! kau yang jangan risaukan aku pulak. HAHAHA. ain, lepasni 5 tahun insyaallah baru jumpe balik. kau kuruskah? makin tinggi? atau dah jadik doktor rupenye. oh cepatlah 5 tahun tu.

okelah ain. kau tulis pendek tapi padat dalam belog kau. tapi aku boleh paham . bye bye ain. jage diri elok-elok.tak payah cakap aku sayang kau dekat kau sebab kau mesti dah tau dah shamne.heheee. surely, im gonna miss u like hell yeh :'( iluvu jugak.

p/s: kau mesti tengah kemas kemas sekarang kan. bape luggage kau bawak. tambah lagi 1 seludup aku boleh? ain!! aku nak ikott :O