01 December 2010

pencinta kucing.

Bismillahirahmanirrahim.

salam.

hey folks!. okay. harini saya cuba nak cerita tentang kucing. ye, tengah cuba ni. alright, saya adalah seorang yang mencintai eh menyayangi KUCING. tak tahu kenapa. mungkin environment yang memaksa.HAHA.

bukan semuaa orang suka kucing.saya tahu dan saya hormat.same jugak macam saya yg tak suka iguana tapi ade orang suka.bukan tak suka tapi geli. haa,macam tu lah. tapi, kalian yang tak berape gemar kucing,please.jangan bertindak kejam pade kucing. =.=

okay, perihal kucing saya. kucing saya not so handsome (jantan).hahah.ade 2 ekor. seekor nama dia GULA dan seekor lagi SUCI. ceh, kucing saya tak menggunakan nama commercial dia macam Si Comel, Si Tompok or else. saya boleh jadi rinduu yang sangat kalau tak jumpa mereka ni lama.

sekarang bila saya bangun je tidur, start bukak pintu je, gula entah dari mana datang mengiau-ngiau mintak makan. gula dah obesiti. die sangat gemuk. dia pandai berpura-pura atau pun dia sendiri dah nyanyok.sebab,dia selalu mintak makan walaupun baru je lepas 15 minute die makan.

uci pulak, sangat trauma dalam hidup. dia selalu terkejut-terkejut. HAHAHA. uci makan nasi je. tak nak friskies. lagipun dia memang kucing kampung. nak pegang uci ade mase die. kalau tak, die mesti tak duduk diam.

sebabkan sayang sangat kat kucing, sampai saya bahasakan diri saya dengan mereka ni 'akak'.macam:

:kan 'akak' dah ckp nape degil ni?!
:uci/gule, meh sini ikut 'akak'
:'akak' sayannnggg dieee.

lil bit weird kalau orang yang tak biasa.bukan saya je. abah dgn mak pun bahasakn diorang 'abah' & 'mak'.

okay, rasanya sampai sini dahulu cerita tentang KUCING saya. saya cuba cari gambar kucing saya, malangnya dalam komputer ni takda.


Note: maaf kalau ayat terlalu skema untuk cerita kucing ni. entah nape tah.