19 December 2010

perihal approve.


In the name of Allah, The Most Gracious, The Most Merciful.


midnight.

tiba-tiba macam nak menaip benda serius. serius aku tengah serius sekarang. *muka ketat*


*berubah jadi cool semula* hey semua.

hey,ingat aku suka-suka ke nak bawak benda serius dalam blog. bukan pernah aku buat keje macam ni. taklah serius mane. berkaitan dengan tajuk di atas, approve apa lagi? facebook lah.




yeahh facebook memang banyak kebaikan dia. dan ada jugak kekurangan tu. macam approve kawan. seperti yang kita ni biasa nampak lah kan, kadang-kadang tu yang add kita entah nama apa dia pakai. main syok lagi approve, asal hensem takpun cantik sudah.

standard lah ayat aku selalu dengar, "hoi! ini bukan zaman myspace lagi main lumba-lumba nak ramai friends". tp bukan semua ambik kesah bende ni. aku, ambik kesah. yelah dolu kale, mase fresh lagi tinggalkan myspace, semua orang aku approve. lepastu, hah amek kau.nyesal.

bukan ape. dah la tak kenal orang tu kan. lepastu tambah pulak status emo atau sesi mencarut tak tentu pasal yang selalu diupdate atau status remeh temeh macam M.A.N.D.I kan ngade je tu. mandi pun nak bgtau orang. lepastu keluar la ayat, "oh,saya sedang mendelete anda sekarang". HAHAHA.tau pulak nak delete. kalau nak delete pun diam-diam je lah. tak payah bagitau satu dunia. *amboi,manjenye mulut*

bukan apa, cuma nak bagitau.kadang-kadang jadik bosan bukak facebook sebab benda ni lah. lainkali, sebelum approve, tengok dulu mutual friends.karang entah sapa sapa yang jadik stalker ikut engkau, hah kau nak?!


maaf keganasan melanda hati ini malam.