22 February 2011

padat seperti MILO fuze


ASSALAMUALAIKUM.

mari kita menulis secara ringkas. apa yang nak diceritakan pun bukannya menarik sangat. alah, biasalah pasal budak-budak yang tengah belajar ni. nak cerita pasal busy week lah.

baiklah, minggu ini dipenuhi dengan kerja-kerja berat. yes, berat macam mana? haa itu yang kita nak cerita ni. okay, ade 4 test untuk minggu ini, 3 presentation beserta 1 assignment. mungkin tak berat bagi yang sudah biasa. tapi ikut aku, Ya Allah, banyaknya kerja. maaflah, budak baru nak up. belum cukup masa nak addapt dengan surrounding lagi.

masa belajar akaun dengan tok guru mama mun, aku try tanya dia 'mun, bila je masa kau belaja? aku selalu nampak kau tengok cerita korea je...' mun pun jawab 'kau tak pernah nampak ke aku belaja? hahaha.. em sabtu ahad lah' *dalam hati, oh patutlah aku tak perasan, sebab selalu balik rumah hari sabtu dan ahad.


mana satu aku? *soalan tak logik.
*apelah deena tengah buat sekarang*


hari ini hari jadi ayee. maaflah ayee sebab tak buat entry khas macam orang lain. btw, take care! good luck in study :)


"Ya Raab, mudahkanlah urusan Faeqa menghadapi minggu ini." Amin.

Terima kasih