08 February 2010

aina ko da okey belum?

semalam,pagi pagi lagi da dapat call dari aina..huh.

----------------------------------------------------------------------

fe'qa, adik aku dapat masok seri kenangan

um bagosla,,nanti bole la jumpa haikal

ea,,fe'qa..da putus la..

hah??!!!biar btul kau??(tak tau nak buat muke camna)

---------------------------------------------------------------------

blablabla..cite panjang panjang..uh.oke,,kat sini aku nak nasihatkan kau supaya jangan stress,,huhh,,nasib baik ko x nanges mase cakap ngan aku ekk,,kalau tak mesti aku tak tau nak buat pe.huh..aina,ini cinta monyet saja..ko bole cari ramai lagi ea..jangan sedih tau..aduyy,,tak tau nak cakap camna lagi..patutla awal awal pagi lagi dia da telefon..huh,,nasib baik semalam aku bangon lebih awal dari biasa..hahaha

dah oke,,
teruskan kerja kau..

to dilamer;)

"dia pesan suruh cakap da hancur dah!! dia dah tau semua..."

alamak dila,,dia dah tau weyh!!