07 February 2010

ini dulu saya nak


ini cerita dulu ..impian aku mase kecikkecik dulu..

mase kecikkecik dulu aq nak sangat jd semua.superwoman la orang kate..nak jadi sangat perfect la

aku nak jadi macam

kakyana-sbb dy rajin sangatsangat berusaha

bawin-dy bole keluar rumah bila-bila jek

peni-duduk rumah tak payah duduk hostel

deena-dia pandai.

bile kat sekolah rendah

fazlin-sebab dy pandai and aktif koko

nadia-dy lembut and baik sangat

kat sekolah menengah(form 1-form3)

aen-tabah,pandai,easygoing,sabar

mazni-pandai simpan perasaan,sabar

wawa-kreatif,cantik

chet-tabah

ika-baik sangat

form4-form5

ekin-sabar

yana-tabah sangat

dhira-pandai

haha-sabar,pandai simpan masalah,bukan pemarah

ala-pandai

ini semua lah.antara orang yang aku nak jadi..tp byk lagi bende yang aq nak jadik..maklumlah orang nak perfect kan..tapi akhirnye aq sedar yang orang yang aku nak jadi tuh bukannye tak de masalah lain..diorang pon ade masalah jugak..cuma aku jek yang tak nampak..tak tau ape isi hati diorang sebenanye,.so,from now on aq sedar..yang aku kene jadik diri aku sendiri..aku hargai kurniaan tuhan walaupon kadangkadang DIA datangkan segala macam dugaan untuk aku..sebab dengan dugaan tu la aku bole tau ape kelebihan dan kekurangan diri aku..bole jadikan aku lagi kuat dari yang sebelumnya..