23 March 2010

chet datangg!!

eh tadi tengah sibukkk online ni chet datang lahh..tetibe jek denga sayup sayup orang bagi salam..rupenye dia datang..tapi sekejap jek..memang sekejap sangat..aku rasa kelip mata tu lagi lama..cehhh..!!takde la sampai camtu..

then,,dia bagitau rupenye simcard dia masuk dalam lubang jamban..uh..memang lah budakk!! pastu terus bagi nombor dia yang baru..duhh,,,,maxis pulakk tu..aku bukan kedekut cume malas nak bagi ananda krishnan tu kaya ..

pastu adeke nak ajak aku minum takpon ngeteh lah senang kate kat kolam air..malam pulak tu..aishh,,aku ni anak wanita melayu terakhir,,mane boleh merayap malam malam..pastu bagos nak suruh aku drive sendiri..memang bole,,tapi kalau malam kem salam lah..aku tak berani..(pengakuan selumber)..dahla aku ni memang tidak diberi kebenaran nak bawak kete auto..aku drive pon sebab nak beli topup jek..ahaha:D

lain kali lah eh,,kalau ko buat pakej jemput dan hantar balik aku aku on jek bile bile boleh pegi,,tapi kalau nak suruh aku drive huh sorry T.T


okelah..!
bye=P