23 March 2010

tukar cerita

oke kite tukar cerita pulak ehh..semalam petang kan chet datang lagi..lepas yang dia jumpa aku sekejap jek tu dia datang lagi petang tuh..oke,,borak punya borak dia kate nak tido rumah aku..aku pon ape lagi macam wow bestnye kan..nanti taklah aku boring cam selalu..

tapi mase tu tak confirm lagi..tapi kitorang still lah borak lagi.borak jek..tapi aku rase chet lah yang banyak cakap kot..huh,,puas betol dapat borak kan..dah malam ni dalam kol 8 la camtu akak dia pulak mesej tak bagi dia tido sini..so,,kitorang pon macam uh,,sedih la..:(

tapi taulah chet tu kan budak degil..dia nak la jugak tido rumah aku tapii akak dia tak bagi jugak.so, tak dapat lah..tapi kitorang just keluar makan jek malam tadi..makan dekat kedai akak dia..ingatkan bile dapat jumpa akak dia dapat 'talk man on man"(adnan sempit) ajak dia tido sane..rupenyer tak boleh jugak..haisshhh..ade je..

tapi takpe la..ade jugak cerita tadi kan..dapat jugak borak kan..dapat jugak jumpe kan..dapat jugak snap kan..hehe..oke lah tu..nanti kalau ade mase kite jumpa lagi lah ea..ha:D

.: ni mase dia pegi sekolah aritu:)

.: makan chet makan!!

.: lauk ape tu ea??

.: bye:(