06 March 2010

HAPPY BIRTHDAY HAHA SAYANG!!


hey sweetie,,

happy birthday.sweet 18teen my dear

eh kau mentang mentangla dapat call free sampai pukul 2 pagi ea semalam borak ngan dia..makin menjadik plak ..hahaha..tahniah! aku kan matchmaker yang bagos..;)

lepastu kau ecxited telefon aku sebab nak cakap pasal ooh dear kau tuh..hahahahhh

ea, may ALLAH bless u always..be a good girl..best la kawan ngan kau..

sebenanye tak best tau bile aku tak jadik orang first yang wish kau..oh,tapi tu sume takpe,,atleast pukul 12 tepat jugak aku wish kan kan??

i've nothing special to give u,,just sending u a special warming wishes on your birthday..itupon aku tak taula dia sampai bila..

kau nak pegi kl harini kan..take care okeyh..kalau boleh ajak ooh dear pegi genting and korang boleh jumpa!! ceh,,aku pulak yang excited niyh..

okelah..tak kreatif duh nak tulis panjang panjang untuk wish happy birthday pade orang..sorry okey..

selebihnye kau bacela nanti dekat kad yang aku post tu tapi tak tau la entah sampai bile ekk..

eh,okelah..

have a wonderful birthday

happy birthday to tou
happy birthday to you
happy birthday to haha
happy birthday to you



eh ingat tak dulu kalau trend mase dekat sekolah dulu..asal birthday je makan petang mesti nak bagi tray dekat orang tu kan..pastu when nyanyikan lagu birthday biasenye senior dengan junior mesti nak balah..suruh "shhhhh"..sia je kan..hahhaa..