06 March 2010

sorry aina haziqah

okey..harini mood aku baik,so aku nak publish post banyak banyak..HAHAHA,,tak lae..saje jek..

okey firstly aku nak mintak maaf banyak banyak sangat sangat dekat aina..sorry sebab aku tak datang rumah kau..

oke,,maybe aku takde reason yang betol betol kukuh nape aku tak datang rumah kau..tapi kalau aku cakap reason ni maybe kau rase ahh lapok je la kan,,actually,,"aku malu"..hurm..entahla,,mengade je la kau faeqa.

lepastu rumah aku ade orang datang..so,,walaupon bukan aku yang melayan diorang beria ria tapi macam tak sedap je kot bile nak keluar rumah when ade orang datang rumah kita..eh, entahla.!

lepastukan lepastu takde sape yang nak teman aku.tapi abah aku jek yang pegi rumah kau..

aku rase mesti ko hepy kan..mesti ramai yang datang rumah kau..

petang tadi when kau telefon,,suare kau memang excited sangat ajak aku pegi kenduri tu,,perasan tak suare aku macam blurr gitu kan..actually mase tu aku tak tau nak bagi keputusan nak cakap macamana dengan kau yang aku tak datang..

sorry lagi tau.aku mintak maaf sangat sangat ni..:(

okeylah enjoy your vacation my dear:)