30 May 2010

aku tak pernah tau yang bawin reti betulkan paip singki ;D

peh peh peh..panjang siud tajuk..oke takpe.mule-mule aku fikir nak tidur tapi hati ni melonjak-lonjak nak online..itu pasal lah mate aku macam tak paham je sekarang dah pukul berape..bukan aku nak biasekan tapi dah terbiasa..

semalam..aku pergi melaka sebab abang saudara aku kahwin..pergi pagi bagai melaka tu jauh je dari segamat.walhal 1 jam lebih je..pastu bile dah tengah hari pergi rumah pengantin dekat kerubong,melaka (perasan tak aku macam skema je ni? takpe lah tulis je).

sampai sane tunggu lah dengan kompang pengantin..kami kirenye iring lah pengantin tu..tapi memang pelik sangat kompang kat sane..entah ekk pelik ape tah..tapi semacam tak kene je lah dengan telinga aku..mungkin kawasan itu je kot..ade ambil gambar tapi macam leceh nak sambung cabel..lepas makan beradab ape lagi pak cik JUSCO lah..

ini semua mungkin sebab fuzah lah..hahahh..bile aku bace blog dia pasal jusco sale aku macam oh aku nak pergi..aku perempuan biasa..bukan mata duitan tapi sebab nafsu perempuan ade 9 so,,,,,ahahahha..

padahal bukan aku yang shopping..cume tengok kekna ngan abah lah..aku memang camni..suka window shopping..aku suka bile tengok orang pilih barang..suke bila tengok orang dapat beg kertas cantik dari kedai, suka tengok orang try pakai..tapi bile bosan aku pergi kedai lain..buat muke confident je masuk banyak-banyak kedai konon-konon macam nak beli..bile dah kembur-kemburkan bahagian baju SALE dah keluar tinggalkan..(best bukan begitu? ;D)

bile dah penat buat muke busuk tandenye lapar..nasib peni beli roti dan aku sebat je..aku pelik kenape orang lain tak lapar..besar sangat ke bahagian perut aku ni nak kene isi banyak makanan..oke takpe janji aku kenyang..lepas tu balik lah.penat okeyy!

oh mane cerita bawin reti betulkan paip?? oh oh..balik rumah je tengok paip singki dah elok dah..sebab bawin yang betulkan..itu sahaje :)


penglipurlara