24 May 2010

sangat syok

24 MEI 2010
10:52 malam

aku rase mase ni masih awal lagi untuk aku tidur.. lagipon mata aku masih cerlang lagi..kalau nak kira dari 1 sampai 1000 pon dan ulang balik belum tentu aku dapat lelapkan mata ni..betape tegarnya menulis entry..entry sekadar untuk suka suka je..

tapi mak dengan abah dah tidur.. dan aku sorang je lah sekarang ni..rase macam sunyi je sebab aku sorang je..kalau hujung minggu waktu macam ni baru rase macam pukul 6 petang tadi (hiperbola)..jadi kerja aku sekarang menaip dan menaip..

selalunya ramai kawan kawan blogger tak update blog semenjak diorang ni masuk matrik..mungkin sibuk dengan minggu orientasi dan kehidupan baru..tapi hari ni kebanyakannya update blog..macam ayee, marina, faiz..ramai lagi lah..

macam best je dengar cerita diorang..and sometimes penat..aku belum rase lagi macamana minggu orientasi, belajar kat kelas, jumpa kawan baru, hidup tanpa broadband, laptop..entah dah sedia ke tidak..tapi kalau dengar dekat tempat raisya macam best je kan..tempat menarik, view menarik segala bagai kan macam tak sabar pulak..ceh ceh..;P

wahh best jek..oh nasib baik aku ade kawan yang sama kos dengan aku..walaupun maybe tak satu bilik ke hostel ke ape nanti takpe at least ade kawan sekolah lame kan..

aku cume nak tau macamana konsep berkejar-kejar ke kelas mase minggu orientasi macam yang farra cakap tu..kalau tu boleh buat aku kurus bagoslah..hahaha..dah takde care lain lagi..nak control makan memang payah..so, lebih baik makan je tapi guna tenaga tu..barulah maintain macam kat asrama dulu.eh apesal tibe-tibe cerite pasal diet ni..dah dah..

yang penting sekarang aku tak sabar nak KURUS!!!!


berhenti bebel