23 May 2010

ape yang nak dicerita minggu ni??

aku bukan takde mase nak online..bukan sebab internet buat hal ka hape..tapi sebab aku MALAS nak online..entah rase macam uh bosannye online,,HAHA bagos kan aku,,sebab tu lah kering gile idea ni tak tau nak post ape..kalau ade idea sampai 3 entry aku buat sekali gusss!!! ceh,ceh bunyik macam hebat je ;P

update ini pasal aku punya anak sedare..IRFAN!! auwwauwww comelnye,,oke anda bayangkanlah muke suci budak kecik ni bile tengok mate die..aset die pade mate lah kot eh,,bulu mate panjang dan lurus,,hey hey,,brad pitt pon tak macam tu lah!! woww,,macam kenal sangat je dengan brad pitt tu kan ;;D



oke mengaku je la yang budak tu memang comel okey,,sebenarnye aku yang geram kat die..tapi tak tau kenape lame lame die pulak yang geram kat aku *sile fikir jawapan TERBAIK (saje kasi hazardous sikit) kenape die geram kat aku ;D..ahahahh,,bukan ape,,oke die gigit aku!! woww,,fun! die gigit lengan aku,,kalau aku tak bagi pulak die akan menjerit satu rumah,,hebat bukan die,,lagi tak cukup tu die nak cubit aku pulak,,oh tak pe,,kau comel sangat,,itulah bonus!!

wahaha,,sile ambil perhatian aku nak anak saudara dengan kadar segera..nak lepas gian pade budak kecikk :p
eh eh macam senang je ko fikir kan :)

oh petang tadi aku tengok cerita LASKAR PELANGI,,cerita ni bukan senang nak faham kalau korang tak menghayati,,aku pun same.1st time tengok aku tido,,and ini yang kedua aku tengok baru fahamm,,sangat best dan boleh kate menyayat hati okey,,oh! * hati tisu..hahah

tapi kalau nak tengok cerita ni mesti berikan sepenuh jiwa raga lah..kalau tak mesej tak sampai..ceh ceh bajet orang sastera lah! ahaha,,whatever it is silelah tengok..alah cerita ni dah lame pon cume aku je baru tengok ;)



berhenti bebel