24 May 2010

hobi saya

hari ini aku nak cerita pasal hobi..entah hobi ke tidak tapi ini memang bende yang aku selalu buat dekat rumah,,tiap tiap hari mungkin..tapi bukan aku je kot,,semua perempuan lah!!

sebelum tidur biaselah keadaan rumah macam tunggang langgang..lagi lagi sabtu ngan ahad,,bile semua ade kat rumah,,bile celik je mate dah fikir nak kene kemas rumah balik,,ye ini lah hobi aku,,KEMAS RUMAH (mak mertua sile ambil perhatian)..oke

memang kene kemas rumah hari hari..walaupun touch-up sikit je..memang kene jugak hari-hari okey..sebab rumah aku tak besar..orang kate biase-biase je,,so..ruang tamu menjadik tempat tumpuan kami se-family :) so, bile dah ramai-ramai berkumpul mestilah kedudukan stuff kat rumah beralih dan menjadi tak menentu lagi lagi bile bermain dengan kucing!!

*bayangkan je la ini ruang tamu rumah aku

dan dan takkan nak biarkan rumah besepah kan..kalau orang datang haa!! (ayookkayookk) bersepah camne..tapi kalau sedare mare dah faham kott,,see, bile je rumah aku nak kemas? oke isnin sampai jumaat je lah..sebab aku tinggal sorang je..

rumah memang kemas lah,,bilik semua..haaa kau hado??! ececeh bunyik macam riak je kan walaupun kemas rumah je..takde lah,,aku tau semua orang boleh buat camtu..dah la :)


berhenti bebel