26 June 2010

apa macam harini? biasa bro!!! ;D

hey,,aku sekarang bukan lagi menaip kat rumah or else..now dekat POLISAS (politeknik sultan haji ahmad shah, kuantan)..update blog sambil komputer menghadap padang ragbi mase mule-mule aku daftar..hey lagi syok pemandangan kalau ade orang main ragbi ;D..tapi cuma court badminton je yang aktif (?)

uhummm..apa macam harini? biasa bro..bile ORIENTATION is OVER mule lah buat perangai bangun lambat dan sebagainya..orentasi is HFNTIWSCJFNEFNSDFHO lah senang cerita..tapi nasib baik seminggu je bende ni..

kami ade baju batik warna oren yang cume pakai 3 hari je..tapi tau tak?? hari-hari kene pakai baju tu tanpa boleh basuh..baju yang sama,bau yang sama dan semuanyalah yang sama.HAHAHA..tapi bile pandai buat muke fresh nampak macam biasa je lah ;D

kalau dekat asrama kene rush je lah..terkejar sana-sini..asar masuk 4.40 lepastu kene kumpul 4.45..apekah? bile kene jerit-jerit suruh cepat lagilah T_T. kat asrama pun samelah kene pakai baju POLIBRIGADE tu..tak boleh basuh juge lengkap 1 sut..pergh memang paing dile seyy :D

lepastu harini aku mengerah tenaga basuh baju..ceh cerita nak real heh..padahal masuk je baju dalam mesin pastu dah bia je..nasib baik mesin tu auto & free tau..sekali nak sidai tengok-tengok ampai penuh..aikk..hey, keluar perangai lame kat azizah dulu bile keadaan macam ni..ehemehem ;D

by the way, aku dengan rai macam kejutan budaya..HAHA..sebab ape ekk..bile jumpe orang kiri kanan cakap sleng macam hape..kelantan,terengganu,penang,kuantan..haduihh..lagi-lagi budak terengganu bilik sebelah cakap terengganu..mane tak berdekak kitorang ;)

semalam dah daftar modul dengan lecturer..minggu depan kene mintak sign dari lecturer..untuk makluman kawasan poli aku bergunung-ganang & berbukit-bukau ;)..semput seyh sebab kelas aku jauh..tapi nasib baik keadaan die macam ni jugak sebab yang merisaukan aku sekarang ni kafe cume 15 tapak je dari bilik aku..HAHAHA..tak pernah lapar lah kot aku..

banyak gambar aku snap..tapi tak boleh nak upload lah ye..bile ade kelapangan nanti baru upload..dan dan dan sekarang ni aku nak berhenti



fullstop