07 July 2010

awww!!! kaki saya melecet jalan jauh

tahu tak aku rase ape sekarang ni?? pedih okeyy.kaki saye dah melecet kat belakang ni..bila pakai kasut pastu jalan jauh- jauh abislah..mule mule start merah-merah..pastu pedih-pedih mule rase,,pastu luke..awww! bile mandi kan rase macam nak tanggalkan kaki kejap..pedih oh..eleheleh mengadu pulak kat sini ;)

emm..kenape aku rase lain sekarang ni..percaye atau tak?? kalau dulu aku tak nak bersungguh-sungguh mase buat kerja sekolah..tapi tak tahu kenape sekarang rase sangat tersungguh-sungguh untuk siapkan assingment..fuyohh ;D faeqa dah rajin tau ;)

kenape? padahal kalau kene siapkan kerja mesti kene cari maklumat tambahan kat internet..so, kene pergi cc and bayar RM2.80 per hour..(kenape kau terlalu berkira mase buat kerja tapi kalau makan TIDAK???) tapi aku sangat suka masuk cc..lepastukan sebab semua maklumat senang kot nak cari..just tekan je keyboard ni lepastu keluar la ape yang kau nak..

walaupun lab report tu kadang-kadang rase macam YA ALLAH!!!!! kan, tapi bile aku jadik yang awal yang siap lepastu bile lecturer kate "okey, very good" aku macam wow!! HAHAHA..lepastu kan sekarang macam rase seronok sangat belajar chemistry..kenape tak rase macam tu mase dulu?? bende yang same je ulang dulu kot..ahahah..mungkin sebab lecturer muda yang sangat cool kan.sebab tu aku suke.

lepastu bile selalu je rase nak pergi keluar jengah bandar kuantan..bukan ape duit mengalir macam air tau..and haritu aku tengok cerita zoo..hoi faeqa, open gile kat sini..macamlah bawin or kekna tak bace blog kau.HAHA..dan aku tak faham kekna dah daftarkan aku jadik member GSC..kate die sebab nanti nak book nak tengok wayang senang..dalam otak aku fikir memang die nak suruh aku keluar ke tengok wayang tiap-tiap minggu?? :D

oke sudah-sudah! aku nak sambung buat kerja.see u soon!! BTW, esok aku ade test OSHA & COMPUTER APPLICATION. selamat menjawab faeqa ;P



fullstop