12 August 2010

berbuka RM2

kejap! bukan aku sorang je yang namapak lapar sangat sebenarnya.mereka pon same lah :P

salam.

wahhhh its 12 a.m already. and aku ade bende yang aku nak update ni. tak kira nak update jugak.umm sudah berapa hari kita puasa? oke pandai anak-anak sudah 2 hari :) dan semalam aku berbuka nasi ayam dengan air bandung dan harga dia RM4 semuanya. tapi aku nak cerita hari ni punya.

oke harini rase macam bangga sangat bile buka puasa dengan RM2. aku berbuka kat masjid.ah maybe korang dah biase kot tapi tak tau ekk kenape teruja sangat aku.huhu. fine. hari ni aku jimat 2 ringgit dari smalam. bagus aku dah mula menabung. ok. sudah. harini alhamdulillah dapat berbuka dengan lauk sedap.(senior yg masak) .sampai tak terhabis. sampai berat balik dah badan(oke cube ckp bile mase je kau ringan).ahahahah:D

yang bestnye harini makan dalam dulang. aku maybe dah biasa kot makan dalam dulang and benda tu jadi best la. tapi ade orang yang tak suke. ade orang geli bila kongsi same-same. nah, jangan tanya aku kenape. masing-masing ade citarasa sendiri. ikut suke kau lah. janji jangan kacau aku nak makan weeeeee!!!!

my roomates.semua perut lori :)


baru ade feel cam kat kampung sikit :P

sebelum maghrib dah pegi dah masjid dulu.lepas azan terus bukak puasa.lepastu sembahyang maghrib.lepastu tunggu sembahyang isyak pulak. lepastu buat solat terawih.kan masyuk tu.ehem banyak faedah tu. ah lepasni insyallah berbuka kat masjid lagi.

dah sekarang ni tengah feel nak balik je ni. ok esok ak balik. ye!! nak puasa kat rumah. ok raye lambat lagi. dah dah. ape kau merepek dah ni. ok dah. nak stop.eh niat dulu puasa esok. ok dah. bye:)

salam