26 August 2010

A lonely ROAD

Assalamualaikum.
Salam 17 Ramadhan/ 27 ogos
9.25 a.m

sekarang seorang.kalau haritu ramai jugak. ade 5 orang dalam bilik. tapi sekarang seorang je. mane yang lain? ok, diorang semua dah balik. bagos tinggalkan aku sorang-sorang jauh di perantauan. ceh padahal bas aku pukul 1.30 jap lagi. tapi saje je layan mood dengar lagu raye ni.

kuantan amik cuti nuzul al-quran. so, cuti lah harini. mulenye rai dengan nabila tak balik. last2 buat plan mengejut balik pulak. dah lah berbuka 2 orang je semalam. Aku dengan nisa. lina pergi berbuka dekat luar dengan pak cik die. okay.

bile dah biasa berbuka ramai-ramai lepastu tiba-tiba berbuka 2 org je rase macam hoi,! sunyi gila kau tau tak?! kalau selalu ade je bende yang nak cerita tapi semalam nampak macam aku pandang muke nisa, nisa pun pandang muke aku. fine, buhshannn :X itulah last berbuka sama-sama. lepasni terus balik cuti sampai raya. lepastu naik raya. dah takde berbuke dalam Ramadhan lagi. lepastu tahun depan belum tentu jumpe. panjang gila akal kau fikir.

lepastu pulak nisa dah naik bas pagi tadi pukul 9. lina pun dah pergi terminal sebab bas die pukul 10. aku je mengade amik bas pukul 1.30. hah.amek kau dah busan. oh takpelah. balik jugak kau kan. ade budak bilik sebelah tu lagilah dari semalam tinggal sorang je. tidor pon sorang. i wonder how. zzzzz

okay. nak siap-siap dah. macam dah takde ape nak tulis sebenarnye. okay!
bye