05 October 2010

hello! my name is faeqa. i come from LONDON :D

rase macam nak lempang je tajuk post. tapi rasa suka dan ceria! huahhh

oke, cume rasa nak kongsi sikit. bangge tak kalau orang kate 'hey, kau dulu pernah duduk london kan?' tengok ayat tu betul-betul. bukan pernah duduk london KE? tapi duduk londok KAN? hoiyeh hoiyeh. maknenye, macam ye ye je aku duduk london dulu. entah mane diorang dapat idea nak kate aku duduk london. HAHAHAHAH *gelak besar

cerite nye macam ni. aku pergi bilik kawan aku ni sebab nak tanya pasal discussion lab report bio. tengah-tengah salin tu TETIBE sorang ni tanye lah aku :

zati : ey faeqa, kau dulu pernah duk london kan?

*aku pun layankan je. sebab ingatkan die tu main-main je

aku : aah. best duk sane. sejukkkkk!

zati : eeee, kau mesti da biase main salji kan? bestnye kau

*eh manjadik pulak minah ni. lagi aku syok layan.

aku :em. best gile main salji. best sangat

zati : eh, abistu selame ni kau sekolah macamana?

*aikk? die ni memang betul tak tau ke ape.

aku : weh, mane ade lah. aku naik flight pon tak pernah.

zati : eh kau ni bia betul? ade orang cakap haritu

aku :mane ade lah. yang kau caye asal. part mane yang kau tengok macam orang putih pun aku tak tau.

zati : eeee,,,, betul laa. *muke confius gile


okay. macam ni zati. kalau kau nak tahu ciri-ciri perempuan LONDON:

  • kulit die putih gebu auw auw berseri-seri - bukan macam kulit sawo matang aku ni
  • rambut die perang semulaji kott (certain) - aku orang melayu
  • bebual macam sepatah pun kau tak faham - aku? jawa lah beb
  • selera die western je - aku suke makan rebung, sambal belacan, keli, tempe HAHAHA
sikit je ciri-ciri ni yang aku boleh bagi kat kau. kau boleh fikir lagi jauh lagi kot. hew hew!



okay jugak kan kalau nama 'faeqaswift'. sweet gittewww :D

kau nampak tak beza aku dengan dia tu zati??
hahahahahha


walau apepun, terima kasih sebab menganggap aku minah LONDON !! aku suke sebenarnye. hohoho.



salam sayang dari london,
faeqaswift