16 October 2010

GADIS semasa

16/10/10
saturday

salam readers,

untuk keseluruhan minggu ni sangat penat. entah aku pun tak tahu kenape. and dalam minggu ni emosi tak tentu. bile happy macam nak gile. bile sedih macam hape. bile marah main suke je. bile bad mood libatkan orang lain. and bile lapar makan macam esok dah takde makanan. fuh!

well, mula-mula fikir stress kot sebab minggu ni ade presentation, kuiz, amali, test, oral test and sebagainya. mula-mula je. but, when bace ain punya belog baru dapat rase semangat sikit. sebab, cara aku belajar tak sekuat ain. hiihhhii.

dan, hari semalam kot yang sangat penat. sebab pagi ade lab chemist, lepastu kelas ganti agama, lepastu petang lab bio. then, mase lab chemist tu dapat assingment chemi and lecture suruh hantar harini! sehari okay,. memang lecturer kate ' kalau tak busy bukan student namanya. saye tak kire, assignment semua mesti hantar esok jugak!' after that, harini jugak ade kuiz bio.

tapi, malam semalam pulak ade majlis penutupan kamsis.
bertemakan 'The Glamourous & Executive Night' (korporat konon)

so, bile nak buat semua tu? penat. balik kelas pukul 5 lebih habis lab. siap-siap mandi semua, semua kene kumpul pukul 7.30. bebual lebih. aku konon tak makan petang sebab ingat ade makan malam tu. tapi, takde pun. huh. dah lah suruh kumpul pukul 7.30. geraknye pukul 8.30. siap dengar azan kat masjid. kalau tau isyak dulu. ceh.

balik je pukul 11 lebih. majlis takde lah glamorous mane. aku pun tak faham. nasib baik tak beria-ria pakai kot bagai macam budak lain. ahahhhaa. and, aku tidur awal. nasib chemi sempat buat draft semua. bangun pagi tadi awal sikit. selesaikan kerja yang tak siap lagi and tetibe ya ALLAH aku tk bace bio lagi. cepat amek nota. selak-selak sikit. sambil sarapan and minum milo.

and, alhamdulillah, result bio okay. then, balik kelas ganti tadi dalam pukul 2.30. lapar gile kot. pegi kafe lepastu nasi boleh habis pulak. ahhh. okay aku tahan perut sekarang. sedih tau.. huhu.
takpe. mlalam ni ade jamuan . bantai makan habis-habis. HAHA

okay. salam.


btw, thanks to haha sebab ade when aku ade problem. hanks a lot.

mucho loves,
faeqaswift, HAHAHAAHAH ;D