01 April 2011

fuhhh. berderau darah kawan

Assalamualaikum. astaghfirullahalazim.*istighfar dulu

firstly, macam tak tau nak cakap macam mana tah. tapi rasa serba salah sangat ni. Ya Allah, sombongnya aku ni. mudahnya lupa pada orang sekeliling. eh NOPE!! bukan lupa. tapi leka. leka dengan persekitaran baru. baru? entah.

jenguk blog. macam biasa bukak blog yang wajib dibaca. tetiba, ternampak kawan post pasal aku. ha'ah. pasal aku maybe. sebab letak gambar aku. try nak bukak, alamak private pulak dah.semenjak bile? tapi dapat bace sikit ja intro dia.

haihh, betul jugak dia kata lama dah tak dok contact contact. mintak maaf sangat lah FARHANA @ HAHA. aku cuma missing in action. hilang dalam diri sendiri. konon-konon macam busy sangat je.walhal biasa je pon.

memang lah, aku pun perasan sekarang ni aku banyak lupa. lagi-lagi tarikh penting. macam birthday kawan. huhh, aku hampir nak wish birthday ekin haritu. tapi birthday dia belum lagi. nasib tak wish lagi. banyak lagi lah yang aku selalu terlupa. TER okay.

mintak maaf lagi sekali. untuk semua. bukan sombong. bukan sengaja lupa. apapun korang korang nih aku selalu ingat. SORRY ONCE AGAIN ;(



minta maaf ye HAHA
imy :)